måndag 23 augusti 2010

Better be the right one!

Ok, det här med 560 dollar för böcker till tre klasser gick jag inte med på så nu har jag beställt en internationell version av min "international marketing"-bok. Vi får se vad som dimper ner i brevlådan! Hoppas det blir rätt! Men det här med internationella versioner av amerikanska böcker är tydligen något många gör... jag har bara aldrig hakat på trenden, men om det bli billigare hoppar jag på tåget!!! No questions asked!

Åh ni vet han läraren som jag blev så arg på för att hon inte lät mig åka till Sverige? Jag tar tillbaks allt ont jag sagt om honom för han verkar asgrym. Kommer från Sydafrika och har jobbat världen runt. Riktigt grym gammal snubbe. Fast han kuuuuunde ju ha låtit mig åka till Swe.... det tycker jag allt.

Det var något som hände idag som jag tänkte blogga om, men i helt vanlig ordning har jag glömt bort det.  Klockan är halv tolv på kvällen/natten, och jag kom hem från skolan för ca 1 timme sen. Käkade middag. Chips med mosad avocado. Heja.

Inga kommentarer: