torsdag 12 augusti 2010

Jag fick det!

Ja, men ni kan ju gissa EN gång om jag är helt galet glad nu när jag fått internshipet på SONY/Jive. Shit asså. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Kontoret ligger i Beverly Hills, så det är 15 minuter med bil hemifrån. Lobbyn är så snuskigt snygg, kontoret är stilrent, precis som jag gillar't! Ni vet när man träffar personer och bara vet att det här kommer funka. PRECIS så kändes det. Och det gjorde ju inget att hon som intervjuade mig älskar Michael och hade tidningar med honom på omslaget på sitt skrivbord :) Artisterna de jobbar med är exakt vad jag lyssnar på och ååååhhhhhh va det här kommer bli bra :):)

Nu ska jag flyta vidare på mitt lyckomoln!


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Frida, jag visste att det skulle gå galant! :) Hejar på dig ifrån mitt icke så stilrena kontor (kontor med mögelfläckar är väl det senaste? eller?) haha KRAM /Lindgren