tisdag 3 augusti 2010

Skallra inte i närheten av mig!

Tanken var ju att jag skulle dra och sola idag, men efter att jag gjort några ärenden svepte en miljon moln in över Santa Monica och Marina Del Rey och det var bara vända hem igen. Jag fattar inte vad det är för fel på vädret här!!! Skittrist!

Jag pratade med Marcus en stund idag. De har flyttat nu och bor nu i ett GIGANTISKT tält. Igår hade han stött på en skallerorm och en vanlig människa hade sprungit åt andra hållet. Men inte Mackan - han går närmare för att filma! Han stod ungefär 1.5 meter ifrån och filmade och han visade filmen på sin kamera över webkameran. Fy faaaaaaaaan säger jag bara. Och dit ska jag?!

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Har kopplat in min iPod till stereon. Jag har all musik jag nånsin köpt/laddat ner på den och det är som att öppna dörren till de senaste 15 åren. Jag saknar att ha musikkanaler så otroligt mycket. 
Jag vet att han kanske inte är världens snällaste pojke, men jag diggar den här låten.


Imorgon ska jag till WBR och efter det är det bara en vecka kvar där. Jag väntar spänt på att höra från Universal och SONY. En termin kvar nu, sen är det allvar! Om allt skiter sig så fick jag idag syn på ett prima yrke jag alltid kan satsa på om mina planer går åt skogen - palmklippare! Jag lägger upp kortet jag tog imorgon efter jobbet :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan använda dina Karlsson-tår med att klamra dig fast på palmstammen! perfekt, jag visste att de där tårna var skapta för nåt! /Lindgren ;)