torsdag 19 augusti 2010

A Monday in Miami :)

Så var det dags för dag två i Miami Beach :)

Började dagen med störtskönt poolhäng och strandbesök!
Jag badar aldrig i havet här hemma i LA. Det är pisskallt. Så jag var lite tveksam när jag doppade tårna i Atlanten... men OJOJOJ va nice det var då!!!!! Hur underbart som helst!!
Efter pool och strand åkte vi runt i Miami Beach i vår hyrda bil och letade efter kläder till Marcus. Han hade inte så mycket mer än sin arméuniform så vi fick köpa en minigarderob till honom. Det var så tokvarmt att min långa Guess-klänning fick rullas upp. I handen håller jag vad jag inte orkade dricka upp när vi åt lunch på en restaurang....
Gaaaanska maffig strawberry margarita... jag tog resten i en plastbunke to go.
Marcus förklarar värmen rätt bra i den här videon :)
Fick massor med beröm för mina nya skor :)

Det ser inte så kul ut på det här kortet.. men de är faktiskt jättefina :) Och ja, jag har långa tår. It runs in the family.
Åkte hem, svidade om för kvällen... käkade på en italiensk restaurang på hotellet och sen drog vi några repor runt poolområdet.
Back at the hotel room!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar dina tår! /Lindgren