söndag 22 augusti 2010

Ge mig mat

Jag är huuuuuuuungrig!!! Åh, jag är så hungrig. Jag vaknar hungrig nästan varje dag. Vad är det för konstigt??

Marcus hörde av sig igår när de landade i Kuwait. Klockan var 11 på kvällen och det var 42 grader ute. Usch. Inte så mysigt. Och med all utrustning de har på sig och ryggsäckar och kängor och grejer måste det vara olidligt....

Nepp, nu måste jag käka något. Det vore trevligt med en Angus Snack Wrap, men McDonalds erbjuder ju tyvärr inte hemkörning :) Ska käka och kolla på Paradise Hotel Danmark. Jag veeeeeet!!!!!! Det är skit-tv, men det är totalt beroendeframkallande. Jag kan inte sluta förundras över hur sanslöst fult det danska språket är heller.... varje ord låter likadant.... "oooouuuuuuuuuu"

1 kommentar:

Anonym sa...

Danska är ju lätt, jag kan massa, säg bara: gröt fast dra ut på det jättemycket med öppen mun; Ggggrrjjjööööööt, säg det flera gånger så har du fått en dansk grammatisk korrekt mening :P /Lindgren