fredag 1 januari 2010

Welcome Twenty Ten!

Första dagen på 2010. Nu ska man skriva fel på allt i en månad innan man var vant sig vid den nya ändelsen på årtalet. Firade lugnt in nya året med mamma hemma hos henne. Var rätt trött av någon anledning, men vaknade när Nykvarn sprängdes i tusen bitar vid 12-slaget!

Har gett mig själv två nyårslöften. Ett kan jag avslöja men det andra kommer jag hålla tyst om. Det är bara för mig att veta och jobba på :) Det jag kan avslöja är att jag ska börja träna nu :) Marcus ska få bli min PT! Måste ha någon som drar mig till gymet, och det får bli han :)

Sista året på universitetet! UNDERBARA känsla! Jag är så tacksam att jag har tagit skolan på allvar och pluggat snabbt och nu äntligen ser slutet. Det lönar sig att slita. Ska man ta en degree i USA måste man ställa in siktet och köra. Det funkar inte att lalla omkring. Det är slitigt, men det är värt varenda sekund att sikta högt och kämpa. Snart klar :) Mission accomplished :)

Miss you GP

1 kommentar:

Chris sa...

TRÄNA?

nu förstår jag inte.
slog du huvudet i nåt igår eller?

:)