onsdag 30 december 2009

Varulv eller Vampyr?

Kom precis hem från Heron efter att ha sett New Moon med syrran (som aldrig kan hålla en tid), Jonte och Vincent. Jag tyckte den var grym!! Förstår inte kritiken! Kanske är det för att jag är en obotlig romantiker??
Jäkla otur den där Bella - kärar bara ner sig i killar med konstiga fritidsintressen.

Gino - jag och Chris börjar bli oroliga!!! Vart håller du hus? Var det en kalsongbombare på planet? Har du anammat Venice-stilen och sover på New Yorks gator? Har du gått vilse? Om du har gått vilse, gå till den där stora granen! Vart är du homie? Ge oss ett livstecken!

Min Lundan blev mamma idag 13.02. Då tröck hon ut en kille (jag sa ju det!). Nu väntar vi på namnet! Michael hoppas vi på ;) Grattis vännen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

1 kommentar:

sara sa...

Han lever - Dont worry =) Pratade med honom igår..! Galnare än nånsin he is..

När ska vi ses Frida, jag kommer dit där du är. Är så nyfiken på om dräkten passar annars måste jag hinna köpa nåt annat!

Kram sara