torsdag 10 december 2009

Ge mig pengar så jag kan köpa minst 5 julklappar till alla!

Jag extraknäcker som Tomtens lilla supernisse ibland, och idag har jag sprungit runt hela stan och kirrat perfekta julklappar :) Så rooooligt! Jag är bara så irriterad över att jag inte har oändligt mycket pengar, för jag älskar att köpa saker åt folk. Slå in och pilla med snöret och allt det där... LOVE IT!

Sen vill jag bara säga att Guess är skapat för mig. Jag köper aldrig något till mig själv, men det finns ungefär 34578 saker som det står Frida på där. Utan att överdriva. Jag skulle kunna vara så fiiiiin i deras kläder!

Jag har börjat inse att jag sakta men säkert skapar ett problem inför resan till Sverige. Exakt HUR har jag tänkt att allt ska in i EN väska? Jag kan ju inte direkt hoppa igen den (annars, en fullt fungerande metod) för då går ju presenterna sönder? What to do? Får man ta två väskor? Eller hur är det nu? Borde inte jag kunna det här efter allt flygande? Oh well, julklapparna får aldrig begränsas. De går före allt annat!


-"What's the only difference between Tiger Woods and Santa Claus?"
-"I don't know"
- "Santa Claus only has three ho's!"

1 kommentar:

Chris Olai sa...

ja men det hörde ju till förra veckan hörrududu!

:) viktigt!

har precis sett uppsalas lucia här på kontoret... mkt stämningsfullt! tänkte på dig!

juuuuuuul :)