måndag 28 december 2009

Lurad!

Så var man 26!
Känns som att jag redan har varit 26 i ett år. Inte så stor skillnad på 25 och 26 med andra ord. Ikväll kommer Flinkstones, Reuters och det vanliga gänget.

Min kära Marcus brukar ofta roa sig med att lura sin stackars flickvän. Gårdagens skoj bestod i att lura i mig att min kära Jackson (bil) var ivägkörd av ett bärgningsföretag eftersom han hade glömt flytta bilen från gästparkeringen varannan dag vilket han lovat. Det kostar minst 100 dollar per dag att låta bilen stå hos bärgningsfirman och jag kommer tillbaks till CA den 11 januari. Utöver detta hade de nog inte släppt min bil över huvud taget med tanke på allt processande med felregistreringen och böterna somn FORTFARANDE inte är löst (F*** Ford). Självklart hade Marcus fått betala denna avgift eftersom han hade ansvaret, men jag var såååå orolig för efter ett tag säljer de bilar som ingen hämtar upp. EN ANING OROLIG! Imorse fick jag ett sms där han sa att han bara hade jävlats med mig. Skoj. Jätteskoj :) Hämnden är ljuv!

Nu kommer Ejor över!

Inga kommentarer: