lördag 5 december 2009

I do!

Nyss hemkommen från bröllopet... mycket vackert, och på ett personligt plan en väldigt viktig kväll för mig. Jag förstår för första gången vad Marcus har gjort och gör för andra i armén. Respekten han får av alla runt omkring sig och vad mammor, flickvänner och vänner säger till mig om honom är bara positiva ord och tonvis med tacksamhet.

Som svensk kan det vara svårt att förstå hela "army"-grejen. Omöjligt faktiskt. Ni tror inte att det är omöjligt att förstå, men jag är svensk, och jag VET att det är omöjligt att förstå om man inte upplever det. Det är mer än vapen och krig.
Jag är otroligt stolt över Marcus.

Mycket tankar. Bröllop framkallar väl det antar jag.
Marcus har kameran så bilderna kommer senare. Jag tog i alla fall lite snabbisar på mig själv nyss innan jag ska sova :) Mig och mitt nya hår :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte bjuda mig, jag hinner över om du känner att det är dags att gänga sig ;) /Anna

Chris Olai sa...

jätte jätte jätte fiiiiiiin är du!!!

kul med bröllop, jag förstår att det var viktigt och roligt.

Hälsa god jul till Mackan!

Puss