lördag 12 december 2009

Paradise Hotel

Jag har inga tv-kanaler hemma. Eftersom skolan är så dyr och jag har valt att bo själv får man offra vissa saker, och det blev tv-kanalerna. Saknar musikkanalerna mest, surprise! Och CNN. Har en tv och dvd... så hyra film kan jag :)

Hur som helst... man kan ju följa det mesta online nu för tiden. Så igår tokregnade det hela dagen och jag satt inne från morgon till kväll. Resultatet är nu att jag följer Paradise Hotel. Höjden av skit-tv. Såhär i början diggar jag Catja. Hon spelar spelet och gör det bra. Blir förundrad över killarnas klädstil. VARFÖR så ansträngt? Är bara på avsnitt 6 än så länge så jag antar att det har hänt massor för er som följer det i Sverige. Paradise Hotel - guilty pleasure.

Enough said. Nu ska jag kolla nästa avsnitt ;)

Inga kommentarer: