måndag 21 december 2009

Snö is the shit

Jag vaknade halv fyra inatt. Pigg utav bara helvete. Jag tvingade mig själv att somna om, drömde någon konstig dröm om att jag skulle cykla från Stockholm, och vaknade sen halv 8. Sova är kanske inte det lättaste efter en låååååång flygresa.

Idag är en "att göra"-dag. Känns lite jobbigt att jag inte har min Mac, men den kommer ju hem till mamma imorgon :) Efter några dagar är jag ännu mer säker att jag aldrig kommer äga en PC i hela mitt liv. Once you go Mac, you never go back!

Det är så underbart att det är MASSOR med snö på marken, i träden och överallt. Jag kommer inte ihåg när vi hade en vit jul senast? Nu ska man inte ropa hej.... det är fortfarande inte julafton, och det kan smälta bort snabbt, men det ser i alla fall lovande ut!

Jag kollar på ZTV. Den ända kanalen som verkar visa musik fortfarande. Jag märker hur mycket jag missar genom att inte ha kanaler hemma hos mig, och då menar jag musikkanaler. Tråkigt... men men, bara ett år kvar av fattiglivet!

Inga kommentarer: