söndag 13 december 2009

Datasnille!

Min kära Mac ska in på sjukhuset när jag kommer till Sverige. På grund av detta har jag pillat i en timme med filer och mappar för att säkerhetskopiera bilder och musik som jag har på min dator. Något som borde ha gjorts för länge sen för att frigöra utrymme på min hårddisk.
Resultatet?
Pannkaka.
Varför?
Syftet var ju att frigöra utrymme på min hårddisk och på så vis göra det lättare för min överbelastade lilla dator.... men det blev inte riktigt så. Jag vågar inte radera de "säkerhetskopierade" filerna från min hårddisk utifall att något gick fel under överföringen till den grå lilla manicken!! Fick jag med rätt filer, eller nåt konstigt datorgenererat strunt som egentligen inte är originalfilen? Varför ligger allt på 2325 ställen på en hårddisk och varför finns det så många KONSTIGA mappar!!!!!????
Förvirrad.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är imponerad...jag vet knappt va en fil är ; )

/Lundell