tisdag 22 december 2009

I earned it

Terminerna blir svårare och svårare för varje nytt år. Högre nivå på kurserna och mer krav. Trodde faktiskt inte att jag skulle få A i alla mina ämnen i år, men fick mina betyg idag och DÄR SATT DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Straight A's baby! Jag sliter ofta alldeles för mycket. Ibland håller jag på bli galen under terminerna för jag tar i så förbannat. Psykiskt är det ett helvete ibland. Men det lönar sig :) Det är jobbigt och ibland inte så hälsosamt, men känslan jag har nu är VÄLDIGT hälsosam :)


GPA 3.96/4.00

Jorå, det känns helt ok :)

2 kommentarer:

Chris sa...

BIG TIME!

Önskar jag var lika duktig som dig.
Jävla dåre!

:)

Anonym sa...

Du är grym Frida! Såg det redan första dagen på vår mattelektion med Sören i ettan. Du hade så fina block i glada färger och pennor, jag visste redan då att du skulle rocka! :P (Jag hade block som pappa snott från Turingeskolan... jag var menad att gå käpprätt åt skogen :P)/ Lindgren