tisdag 1 december 2009

Gumman... nej tack.

Jahaaaa då var det en ny dag!
22 grader ute - inte så mycket snö med andra ord. Jag ska läsa som en liten galning till jag åker till skolan senare. Har mitt sista prov i Systems and Operations Management imorgon innan slutprovet.

Flickiga tjejer. Fnitter. Falska komplimanger. Eller massa tomma komplimanger non stop, det är lika illa det. "Puss", "kram" och "gumman" varje gång man träffas, säger hej då eller är separerade mer än 30 minuter. Nej tack. Not me. Viskningar och blickar. "Gumman" (om man inte pratar om en RIKTIG gumma, dvs tant, 70+ som är liten, söt och hjälplös) är nog det värsta ordet ändå... Gumma? Me? Dont think so. Nedvärderande.
Någon som kan kalla mig gumman och get away with it är min mamma... och Mia :) Syrran behöver jag inte lägga till här, för jag vet att hon tycker precis som jag och aldrig skulle kalla mig gumman :)
Det var dagens tanke det!

Bye bye Gino! Ta New York med storm!

Inga kommentarer: