tisdag 12 januari 2010

Spoiled :)

Upplevde min livs värsta flygtur nu när jag åkte från Sverige till Los Angeles. I en timme kastades planet runt som en vante och jag fick hjärtklappning och en känsla i magen att det här kommer gå åt helvete. Jag har aldrig hört en pilot säga till kabinpersonalen att de ska spänna fast sig, men det fick man höra och det hade ju inte direkt en lugnande effekt. Turbulens är man ju van vid..... men när planet rycker och gungar med hårda stötar är man inte kaxig. Usch :(

Det blev så mycket bättre när jag kom hem till LA. Marcus hämtade mig och varje gång jag ser honom smälter jag. Hur kan det vara så efter tre år? Vi åkte till "the Bonaventure" i Los Angeles downtown där vi åt middag på PRIME Steakhouse med utsikt över Los Angeles och sov över på hotellet. Jag ÄLSKAR hotell!!! The Bonaventure har katapulthissar som går skitfort och UTANPÅ byggnaden. Dessutom är de i GLAS. Fattar ni galoppen? Det är LÄSKIGT! Skjutas upp till 35:e våningen i en liten glaskupa är lite scary sådär :) Han fick sin hoodie (som satt perfekt) och jag fick "This is It"-skivan och ett fint armband.

Ok. Jag vaaaar trött efter 24+ timmars resande, och det blir ju inte direkt bättre av att man ser ut som ett lakan brevid Mackan. Lite svårt att göra något åt det dock :) Här är vi på Prime!

När jag åkte hem till mig idag fick jag kryptiska sms av Mackan hela vägen till min lägenhet om att överraskningar är roliga. När jag vrider om nyckeln till min lya möts jag av detta :)

En perfekt lampa brevid min säng, så jag slipper ha taklampan på när jag läser i sängen! Yay!

En städad lägenhet med fotoböcker av KUNGEN på mitt bord. Och en woodwick hållare med vaniljlukt. Det är träpinnar som står i vaniljbad och avger vaniljlukt när de suger upp vätskan.

En mystisk hörna med ett mystiskt paket. Jag hade inte en gissning på vad som gömde sig under...

  .... men det visade sig vara en MUSIKANLÄGGNING med iPod-hållare. Oh YES YES YES!!!!! I love it!!!! Nu kan jag spela massa musik och min lägenhet känns mer som en lägenhet. Så härligt med ljudet från radion i bakgrunden när jag springer omkring här. Perfekt!!!!!!!

Det låg även en drös med cd-skivor vid spelaren. Det var bara skivor av KUNGEN så nu pryder de en av högtalarna :) Fin-fint sörrö!!! Nu har jag påbörjat en MJ-samling i USA också :)

Nu hade jag tänkt plocka ur min resväska och sen ska Marcus komma hit. Han är ute och springer för något Maraton. Sånt håller inte jag på med. Springa och grejer. Kanske om någon lockade med en Guess-klänning vid mållinjen, men vad jag vet finns inget sånt Maraton.... ännu. (Chris, affärsidé?) Gym däremot, det ska jag ta tag i i år. Snart. Sen. Senare..... nä, jag skoja. NU!

2 kommentarer:

Madde sa...

Vilken romantisk kille du har där=)

Chris sa...

Jag hoppar av glädje!!!!

Han kan, din man!
:)

härligt!!!!