söndag 17 januari 2010

Vitaminkick á la Michael

Vissa dricker kopiösa mängder kaffe... andra poppar energipiller. Själv har jag något som är bättre än allt annat när jag vill få en spark i röven och energi i omloppet.
Michael Jackson heter han. Surprise, va?

Det går lite upp och ner när jag lyssnar på honom sen han dog. Jag blir alltid tokglad och fylld med energi, men sedan han gick bort är det nästan alltid blandat med en underliggande känsla av sorg och saknad. Jobbigt, men det är som det är.

Lyssnar nu på den här skivan.



Det här grabbar och bruttor, det här slår alla vitaminkickar och peptalks som någonsin testats. Höj volymen! Höj den ännu mer!!!! Sjung så du tappar rösten! Dansa! Hoppa! Försök dig på en moonwalk! Misslyckas med en moonwalk ;) 
Underbara, underbara musikaliska geni. Min motivation!

Now, lets get this day kickin'!

Inga kommentarer: