fredag 15 januari 2010

I'm not a "shopper", but this is ridiculous!!!!

Åkte ner till 3rd Street för att gå runt lite. Självklart fullt medveten om att shopping är något andra människor kan lyxa med. Hur som helst. Blev putt i alla fall när jag gick in på Guess och hittade min drömkavaj. Enkel, användbar till allt och SKITSNYGG. Figursydd och rätt längd. Damn it. Jag åkte hem. Vad ska jag göra på 3rd Street ensam och utan pengar. Blä.
I och för sig kan man vara där och bara suga i sig stämningen och den underbara känslan av Santa Monica. Jag gjorde det. Tills jag hittade kavajen och blev sur över att jag inte kunde köpa den.

Det var inte helt pannkaka att åka ner ändå. Såg min man in action. Det är alltid som en belöning när man cruisar runt i stan och vips står han där i något hörn och säger aja baja till någon skurk. Måste säga att jag måste gjort något jävligt bra i mitt förra liv, för jag har blivit belönad med världens sexigaste man. Uniform. Oh yes.

Nu är det dags att fortsätta stipendieletandet. Dags att håva in pengar så jag kan köpa den där kavajen med stort K!!



Inga kommentarer: