söndag 10 januari 2010

Off I go!

Jaha, då var Sverigetrippen över för denna gång. Den kan beskrivas som lugn, kall, snöig och härlig :) Ska bli skönt att byta snöflingorna mot solstrålar nu. Cali - here I come.

Ska bli nice att få hänga med Marcus igen efter att ha varit ifrån varandra under alla helger. Håller tummarna för att han gillar sin julklapp :):):):)

Jag börjar skolan den 19:e så jag ska försöka få lite färg på min likbleka kropp. Det skulle inte sitta fel att skifta en nyans åt det mörkare hållet! Ska få in minst ETT träningspass innan skolstarten också, så att jag kommer igång :) Yes, I said it!

Till alla som jag inte har hört av mig till och sagt hej då (dvs, typ alla) så säger jag "hej svejs och ses snart" här på bloggen istället! Kommer till Sverige på besök i sommar igen, då förhoppningsvis med Marcus :) Det skulle sitta fin-fint det!

Inga kommentarer: