tisdag 5 januari 2010

Update

Dagarna rullar och snart är det dags att åka hem till Santa Monica igen. Läste på Kattas blogg att det är 23 grader där idag, och det är ju inte helt fel. Minus 18 här i Svedala. Lite kallare :) Har en känsla av att det kommer vara förjävligt att ta sig igenom tullen tack vare den där idioten som försökte bomba ner ett plan.
På torsdag har jag tid hos Ulrika på salong Noir i Stockholm. Det ska bli alldeles underbart att få en nice frippa!!!! Kommer behöva köpa en plattång och en ny fön med en sån där bred trut på (vet inte vad det heter) så jag kan styra över håret. FAN va kul det ska bli!
(fortfarande ingen laddare till min mac, kommer nog inte ha det innan jag är tillbaks i min lägenhet i Santa Monica)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy! Inte prata med Frida på msn på heeela vistelsen i Sverige... Fy/ Lindgren