lördag 9 januari 2010

Finally!

Äntligen är det dags! LAPD är färdiga med utredningen kring Michaels död och nu är det dags att åtala "Dr." Murray. Han har fått alldeles för mycket tid i frihet, men det kanske är bra att de såg till att utredningen gjordes ordentligt innan fanskapet dras till rätten.

Idag kommer Chris till mig och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Hon var på Las Vegas-fest igår så jag lär väl få höra en del om vad hon ställde till med där :)

På måndag åker jag hem igen. Känns bra. Jag blir alltid lite rastlös i Sverige för jag har inte min vardag här längre. Slappa är inte kul om man gör det för länge. Igår fick jag hela min personliga stipendielista (tack Jenny) så mitt första projekt i USA blir att se vilka jag kan söka nu på en gång.

Och det ska bli så härligt att vara med min Marcus igen! Vi har på tre år aldrig firat julafton ihop och det är lite tråkigt, men vi ska väl fira nu i januari :) Bättre sent än aldrig! Och jag ska till stranden! 23 grader... hääääärlisch!

Inga kommentarer: