måndag 25 januari 2010

Study mode


Idag har jag bara läst och planerat för terminen. Läst de första kapitlena i böckerna och sånt där... och äntligen svarat på ditt mail Gino!! F'låt! Jag är lite dålig på sånt där. Prata med Chris om du tar det personligt, hon vet hur jag är ;)

Surfade runt på iTunes och hittade massor med musik som jag vill köpa :( Men jag klickade inte hem något för jag vet att jag kommer ångra det när pengarna tar slut. Och tro mig, jag behöver inte slösa för att mina pengar ska ta slut!!!! Jag vet att jag tjatar om min deprimerande ekonomi, men det bara är så att jag är mucho trött på att vara fattig nu!!!!!


Men men, förhoppningsvis blir jag belönad när jag får ett grymt jobb inom musikindustrin och börjar kamma hem stålar. Sen är det en master på g.... filar lite på hur det ska gå till. Troligtvis vid sidan av jobb, för så här fattig vill jag aldrig mer vara!

Ska brumma iväg till Mackan nu. Han skulle ringa när han kommer hem från sin springtur. Han är en jävla hurtbulle den där ska ni veta. Igår släpade han hem en konstig matta, drog in sin cykel och någon konstig ställning till vardagsrummet och VIPS! så är han ombytt och cyklar 45 minuter som om han vore jagad av nån jävel, mitt i vardagsrummet. Stillastående dock, tack vare denna mycket mystiska ställning jag nämnde.
Vad jag gjorde? Jag sov i soffan brevid :)

Inga kommentarer: