onsdag 27 januari 2010

Stå ut!

Jag har så mycket på gång! Det är ansökningar till höger och vänster (stipendier), samtidigt som jag filar på brev (varav ett är ett väldigt väl genomtänkt hatbrev till Ford) till olika arbetsplatser och funderar på hur jag bäst kan "få in en fot". Igår fick jag en sån där superkick igen då jag kände hur nära jag är min degree och hur SJÄLVKLART det är att jag kommer älska mitt arbete i framtiden!!! 



Jag är fortfarande i ett stadie där jag har så mycket osorterade idéer att jag istället inte får arslet ur vagnen. Jag blir liksom fast i brainstormandet för jag kommer hela tiden på nya, roliga saker jag kan göra för att ta mig fram! Jag måste sätta mig ner och planera hur jag ska göra allt jag vill. Det enda det handlar om är att få iväg brev eller kontakta en del personer. Mycket kommer bara vara återvändsgränder och avslag, men det är bara svida om och kasta sig in i ringen igen.

"Perseverance is the hard work you do after you get tired of doing the hard work you already did"

Inga kommentarer: