onsdag 20 januari 2010

A shitty kinda day

Kan man kalla onsdag den 20:e januari för en sjukt oproduktiv dag? Svar ja. Jag har nog inte gjort någonting av mening. Pluggat lite, planerat stipendiesökandet, fixat min Moodle-sida för min managementklass.... duschat... ätit, kollat For the Love of Ray J och Paradise Hotel. Suttit alldeles för mycket i min blommiga, fula soffa. Kollade för övrigt upp vad ett nytt cover skulle kosta. Mellan 150-200 dollar. I don't think so homie. Fy fan va boring dag helt enkelt.

Jag längtar till sol och här ska man väl säga bad, men jag badar aldrig. Januari och februari brukar vara regnperioden här i LA. Det regnar utav bara h-e nu kan man säga. Därav min ovilja att sätta en fot utanför dörren idag samt mitt bleka tryne. Insåg igår när jag sprang genom regnet på campus att jag verkligen vill ha ett par snygga svarta gummistövlar!

Och sen en fråga som jag hoppas någon kan svara på. Har ni någon gång använt vitaminer för håret? Ni vet sånt som det ska växa och repareras och bla bla bla av? Något som faktiskt funkar? Let me know!


Ooohhh... one more thing. Jag tror bestämt att Katta snart kammar hem sin date med Usher.... Katta Raymond.... jo, det kanske funkar ;) Om ni blir tillsammans så måste du bli ordningssam så du kan ta hand om hans två söner. Plastmamma Katta ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

B5 Vitaminer och Silica
Fast du har ju alltid dissat mina fina piller och brygder
//Knäckehäxan

Katta sa...

Frida, d later ju sa fult nar du skriver Katta Raymond, Katerina (amerikanskt uttal) Raymond ska d vara. Det later mkt battre ;)