torsdag 28 oktober 2010

She wants to sleep

Jag måste vara världens bästa bloggare. Klockan är halv tre på natten och här ligger jag med datorn i knät och bloggar. Katta har skrattat åt mig ikväll för jag har försökt knäppa balla kort men det har gått åt helvete varje gång :) 


(Ok. Något sjukt äckligt hände nyss. Det kliade på benet och jag kliade tillbaks. Det var en SPINDEL som nu är mosad.... PÅ MITT BEN. Nice. Fresh.)

Listening partyt var på Sky Bar - nice ställe med utsikt över LA och pool. Pharrell var där men jag såg honom inte. Beror nog med största sannolikhet på att han är mini :) Jag är ett huvud längre än alla andra (ok, inte ALLA, men DEFINITIVT Pharrell) och när han hoppar skulle han kunna knacka mig på axeln :) Musiken var grym. Saken med N.E.R.D är att musiken måste spelas på HÖG volym, annars kan den vara lite mysko... so keep in mind!

Kvällens blåsa/horutstyrsel.

Kavaj - Kattas garderob. Svart (hor)fodral - min garderob

Inga kommentarer: