tisdag 26 oktober 2010

Ett väldigt osvenskt inlägg

Jag måste helt enkelt bara få säga att jag är 

!!!!!!!!!!!!!B Ä S T!!!!!!!!!!!!!

Ni vet den där midtermen i marketing law som jag skrev för en vecka sen? Den som var den svåraste jag någonsin skrivit och gav mig skrivkramp? Jag fick HÖGSTA poängen i klassen och mitt case brief användes som "model answer" under genomgången av provet. Om jag säger såhär. I feel goooood :) Det här känns som en satans storvinst och jag är grymt stolt!!! För att ge er en hum om hur svårt provet var så kan jag ju berätta att jag bara fick 85% rätt. Jag har aldrig varit så stolt över 85% i hela mitt liv. I nuläget är det MINA resultat som används som benchmark för A-gränsen. Jag är smartast med andra ord :) Hehe! Jag ÄLSKAR när lärare gör det svårt. Om det inte är svårt lär man sig inget.


Jag är GRYM på att skriva. Speciellt under tidspress. Eller fuck that. Jag är grym på att skriva både under och utan tidspress :) Jag svävar runt på ett litet rosa pluggmoln nu. Jag ÄLSKAR att kämpa hårt och få utdelning!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! :) Du är fanimej bäst. Imorgon kanske jag har lite nyheter jag med, om min bästighet, höhö men bara kanske../ Lindgren

Anonym sa...

Bra jobbat!!!! Fortssätter du så här kommer du att sitta bland de högsta hönsen på Sony:) det vore grymt sköt om dig kram Veronica