fredag 1 oktober 2010

Egen diagnos


I den här galna värmen får man inte glömma att dricka mucho vatten och det är PRECIS vad jag glömde idag. Har stått vid en matstation i 5.5 timmar ikväll (Discovery Channel lanserade nytt network...) och nu när jag kommit hem hinkar jag H2O ur min lilla dunk :) Det var ett mycket långtråkigt event, men jag scorade en mycket fräsch klocka så det var det ju lite roligt. En vit "slap on watch". Kommer ni ihåg de där armbanden man slog fast på handleden när man var liten? En sån, fast en klocka. Skitful, men skitball :) Visar imorgon. Den ligger alldeles för långt borta för att jag ska orka resa på mig. Tur att man är så hurtig!

Om ni är intresserade kan jag meddela att idag har sugit fetpung. Jag är så jävla trött på allt. Det börjar bli illa det här. Inget är kul längre. Hoppas det är en fas. Men vilken jävla lång fas i så fall.....? Alla säger att jag har "senioritis" (sista terminen i skolan), men jag skulle vilja påstå att jag har "life crisisitis". Get it?

1 kommentar:

Chris sa...

DU är bäst!
Hang in there!

Puss!