söndag 17 oktober 2010

I Love Milk Duds

Nä asså. Nu får det vara nog. Jag ger upp. Jag ser ut som mos. Rynkig, gammal, grå och vattnig mos. Det blir inget nytt iPhoto från soffan ikväll. Här sitter jag med Milk Duds (har blivit väldigt beroende) med "The Back-Up Plan" redo i DVD-spelaren. 

Eller ok. Det blir två iPhotos. Måste visa Milk Dudsen. De ser ut som älgskit ungefär, fast smakar mycket bättre!



Idag har varit en syyyyyyyyykt produktiv dag. Avslutade den med att servera rika, bortskämda, otacksamma människor mat. En av gästerna försökte oavbrutet förnedra mig och andra i personalen. Fy fan. 9 veckor till, sen ska jag ladda en kollektiv spark i pannbenet på alla dessa äckliga rika människor och tjollahoppsa ner till min bil och aldrig återvända :)
Klappar mig själv på axeln. Ännu en dag avklarad, med psyket i behåll! Jäkla wonderwoman, hon den där Frida Karlsson. Imorgon är det.... ja, gissa vad som står på schemat? KAN DET VARA PLUGG OCH ÄNNU EN DAG I THE SHOE BOX??????

Inga kommentarer: