måndag 25 oktober 2010

Hålla handen och agera flytväst

Jag blir helt jävla galen på min syrra. Hon bloggar så satans mystiskt och här sitter jag och undrar va fan som händer på andra sidan pölen? Cilla! SKÄRPNING! Ring mig och berätta!

Det är jag till vänster och du till höger (du är blond, jag är brunett, det var liksom det som fick avgöra vem som är vem). Jag håller dig i handen och jag kan leka flytväst, även om jag är långt borta!


Jag sitter för tillfället på Starbuckan och pluggar. Känner mig tillfreds. Eller ja, så tillfreds som man kan vara i min situation. Känner mig ljusår lugnare än för två veckor sen. Vad det bror på vet jag inte riktigt. Jag tror jag har kommit fram till något VÄLDIGT stort. Något som kommer leda mig in på en lite annorlunda bana här i livet. Möjligtvis. Kanske. Eller kanske inte. Äh. Ni ser ju. Jag har inte kommit fram till ett skit.

Jag tycker Marcus ska ringa mig nu. Min bejbi. Jäklar va jag är stolt över honom.

Här är en annan liten bejbi. Stackars långa vovve.


Inga kommentarer: