måndag 18 oktober 2010

Minikleptoman med tourettes?

Hahaha jag skrattar ihjäl mig tror jag. Det här är taget från min systers blogg. Jag kanske inte alltid har varit en ängel? :)

 "När jag var ca 10 år så kom min syster Frida, ett brunlockigt barn och den sötaste på jorden. Hon var inte alltid så gullig förresten. Jag var ofta barnvakt då våra föräldrar hade skiftarbeten. Pappa polis och mamma plit. Mycket lämplig kombination och samarbete..Ett exempel på att syrran inte alltid var så söt var när jag ropade in henne från lekplatsen ca 13 gånger och hon äntligen kom in. Då rusade hon in och skrek -Jag kommer när jag vill Din Fule Faaaan! Eller när hon kom hem efter dagis och hade sina OCH andras pyssel med sig hem. Hon tyckte helt enkelt att hennes inte var lika snygga, så hon tog de andras också. Då fick pappa en eller annan bekymrad rynka i pannan och vi tittade på varandra och undrade hur det skulle gå. Idag är hon fortfarande jordens sötaste, jobbar på välkända Sony Music och bor i LA. Jag älskar henne så och ser fram emot när hon kommer hem en stund i december. Hon säger inte att jag är ful mer. Det är viktigt."

Inga kommentarer: