måndag 18 oktober 2010

Oh shit. Måste samla mina hjärnceller och förbereda dem på strid!

Jag har under alla mina år som student på universitetet tyckt att det är mycket bättre att plugga hemma. Blir lätt störd av andra och så där va.... men nu vettefan. Jag får inget gjort. Sitter här och försöker plugga, men det känns som att det går in genom det ena öat och ut genom det andra. Till det hela hör att jag har sagt till min lärare i marketing law att jag tycker amerikanska prov är lätta. Bra gjort Frida. Nu MÅSTE jag ju få ett A, annars ser jag ju ut som ett pucko i hans ögon.


HJÄLP! Vilken dum knipa jag har satt mig i. Så kan man ju inte säga till en lärare som har en PhD från Stanford och verkligen ställer höga krav på sina studenter. Han är den första läraren på 3,5 år som har gett mig ett C i ett delmoment. Shit.

Nu drar jag till Starbucks. Där kommer jag nog kunna koncentrera mig bättre. I'll give you an update!

Inga kommentarer: