söndag 24 oktober 2010

Blogga is the shit helt enkelt

Vet ni hörni jag tycker det är så jäkla roligt att blogga nu! Men jag är skittrött på designen här på blogspot, så jag kommer förändra bloggen i vinter när jag är i Sverige och göra det hela lite roligare att titta på :)
Det här med bloggande är ju genialt tammefan. Tänk när jag är gammal gumma och har glömt bort vad jag gjorde när jag var ung och alert. Perfekt att skriva ut bloggen och läsa! "Det är ju precis det folk har gjort i evigheter, fast i dagböcker", tänker ni säkert. Men nänä. Den bullen gick jag inte på! Man kan inte använda sig av bilder och filmer på samma sätt i en dagbok. Det här är ju great helt enkelt!


Visst, man delar ju inte med sig av ALLT, som i en dagbok, men det är väl det som är lite charmen med en blogg. Dela med sig av sitt liv, fast ändå inte :) Nu kom jag plötsligt ihåg hur SKITJOBBIG min syster var när jag var liten och hon alltid försökte sno min dagbok :( Stackars mig.

Inga kommentarer: