torsdag 5 november 2009

Underbara, underbara människa!


Chris. Hon är som en energispruta. Idérik och uppmuntrande i största möjliga dos. Underbar på alla sätt och vis.... och tyvärr boende i Sverige :( Nu när Chris är här kommer jag på hur mycket jag saknar att ha min partner in crime här i USA. Det här var min och hennes dröm, men jag tappade bort henne på vägen :(

Vi satt och pratade på min skola igår och det slog mig hur otroligt lika vi är när det kommer till drivkraft och känsla av att allt är möjligt. Sikta högt och ge aldrig upp - så kan man sammanfatta vår inställning. Hon ger mig så otroligt mycket energi och hon är min mini-version av Dr. Phil. Dr. Olai Jansson. Jag hoppas att jag ger Chris det hon ger mig. Om jag kan ge henne, eller vem som helst runt mig, ens i närheten av samma energi hon ger mig så är jag nöjd!

Jag är så glad att din mamma mår bra igen och jag är så glad att du har hittat tillbaks efter en lång period av mycket negativt i din omgivning. Du är BÄST!
Jag hoppas att du hittar din amerikanska man någon gång, så du kan leva i Sverige och USA. Om inte det funkar, så kan du alltid gifta dig med mig när homosexuella äktenskap legaliseras här i USA! Du måste bara vänta tills jag blir medborgare, och det är alldeles för lång tid, så med andra ord, du har till på onsdag på dig att hitta din blivande man. Let's get to it!

Du är underbar. Jag ska kidnappa dig, för du får inte åka tillbaks till Sverige.
Puff hjärta Piff.

2 kommentarer:

Chris sa...

jag blir rörd och jag fattar inte vart åren tagit vägen?
10 år sen nästa år, DET ska firas på många sätt!


Du är världens bästa!!!

Och vi ses ju ett litet tag till nu :)
PUSS!!!!

Anonym sa...

Fina ord sis
/C