tisdag 17 november 2009

Missed... every single day....

Jag ville så gärna få uppleva det här en gång till.
Sen nio års ålder har det här varit något alldeles speciellt för mig, just det här framträdandet från Bukarest. Det är magiskt. Texten till Man in the Mirror är fantastisk, och sänder ett budskap alla borde ta till sig. Publiken, spinnen, inlevelsen, styrkan, magin, leendet, kraften, budskapet... det här är min energikälla. Nu och för alltid.



“And my goal in life is to give to the world what I was lucky to receive: the ecstasy of divine union through my music and my dance."
-Michael Jackson

1 kommentar:

Chris Olai sa...

Yes!!jag har signat upp mig där nu!
flera på skolan har det så jag har hört om det men fattar inte exakt hur det funkar.
Men verkar bra, du får uppdatera mig om hur man nätverkar där :)tack för tips, bra bra!!!

fint klipp med michael, lyssnade på honom på väg till skolan idag och får alltid sån skön känsla i kroppen!
drömmer mig tillbaka till dig :)

sett inbjudan till maddes fest på fb?

Puss!