söndag 8 november 2009

Nu är det jul igen!

Stod rakt upp och ner i 4,5 timmar idag på CBS Studios och hällde upp vitt, rött eller champagne. Nu är jag hemma hos Marcus och väntar på att han ska komma hem från Irvine. Längtar! På onsdag fyller han år :) Vill inte skriva här vad jag har köpt (om han översätter bloggen), men det blev jäklarns bra! Jag är ledig på onsdag så jag ska se till att det blir en bra dag för min man :)

Jag är julgalen. Längtar så otroligt mycket till julafton. Rödbetssallad och leverpastej - här kommer jag! Tror att jag kommer vara i Sverige under en lite längre tid det här året... kanske upp till tre veckor. Vi får se.



Jag tror jag vet vad jag ska köpa till syrran och mamma. Ungarna också tror jag.... men jag vill köpa MASSOR! Älskar att ge saker till folk jag älskar!!!!

3 kommentarer:

My Life ur Entertainment sa...

Kul att du kanske blir här längre detta besök. Kanske vi till och med hinner med den där fikan/glaset vin. :-)

Anonym sa...

Läser man på andra bloggar så kan man får svaret om vad presenten till M är :) Jag känner mig som en spion som redan vet! Nu åker jag till Göteborg och kursar lite (och ger dem en svenskakurs medan jag håller på!)

Lindgren

Anonym sa...

jaaa vad kul, klart du ska stanna lääänge....då kanske jag lyckas pricka in en födsel under den tiden ; ) börjar känna mig redo snart : )
/Lundell