onsdag 11 november 2009

Marcus fördelsedag och Veterans Day!

Marcus och jag vaknade 11am idag... det var hårt att agera värdar igår för middagen :) Fick i alla fall bra recensioner för min hemmagjorda skagenröra! Den satt där den skulle! Drinkarna gick också hem, både martinin för killar och tjejer slank ner! Namnen på dessa kanske inte bör yttras på en offentlig blogg. Chris kan mynta många, inte så vackra uttryck, och namnet på killarnas martini var helt hennes påhitt! Vi hade jätteroligt igår, och jag önskar att Chris och Gino alltid var här! ALLTID!

Idag är det som sagt M's födelsedag och Veterans Day. Han ska få sin present ikväll. Om jag hade haft pengar hade jag bjudit ut honom på middag också, men det finns inga pengar till det i min ficka.

Halv fem ska jag skjutsa Chris till flygplatsen! Funderar starkt på att bara skita i att släppa ut henne ur bilen så hon missar sitt plan! :)

Inga kommentarer: