fredag 27 november 2009

Två julklappar - Check!

Idag har jag varit dutti! Putsat hela lägenheten fin och ren!

Två julklappar avklarade! Jag vill köpa meeeeeeeeeeer! Jag vill inte bara ge en julklapp till alla, jag vill ge minst två! Ge mig en stadig inkomst!!!!

Glömde ta med mig kameran till 3rd Street idag så det blev ju inga bilder, trots att jag har lovat bilder! Ska ta ett stort kliv så jag kommer till andra sidan lägenheten där min kamera och laddare ligger. Sen ska jag ta ett stort kliv tillbaks till säng-sidan av rummet och lägga den på laddning! My crib is huuuuuuuuuuuuge ;)

I vanlig ordning vill jag ge ledtrådar till alla som jag har köpt julklappar till. Men jag ska inte göra det i år. Inte idag i alla fall ;)

Vems örhängen är det här? Hittade dem i min lägenhet, men jag vet inte vem som är mamman till dem?

Inga kommentarer: