söndag 15 november 2009

My night!

Spenderade nästan hela dagen med att sammanställa uppsatsen som ska lämnas in för imorgon. Kommer bli så skönt när den är inlämnad!! Underbar känsla!

Jag åkte till världens bästa Katta på kvällen. Tjejen med världens finaste hår. Hon har lyckats träffa (eller hon försöker träffa) en kille som verkar ungefär lika snurrig som henne och jag hoppas hoppas hoppas att de får till det imorgon! Date time :) Jo Katta, det är en date, vare sig du vill eller inte :) Marcus kom också förbi och till min stora förvåning var det Dr. Mitchell som klev in genom dörren :) Så mycket datingråd på så kort tid. Jag är impad! :)

Nu ligger jag i min igloosäng igen och ska snart släcka lampan. Jag har hyresgäster i min lägenhet, ni vet sånna som inte betalar hyra. Träffade en nu när jag gick in till köket för att dricka vatten. Han hänger och dinglar på en nyspunnen tråd under en av köksluckorna. Det har gått så långt nu att jag hejar, gör det jag ska och vänder på klacken. Vissa får leva för jag orkar inte agera Anticimex 5 ggr om dagen, andra får möta "disktrase-indränkt-i-rengöringsmedel"-döden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sis
Om du hejar på dina spindlar så kan du inte tycka jag är knäpp som ger små humlor socker...

Anonym sa...

Frida, du har för fan jobbat på Anticimex, du borde veta att de ska DÖ! Om inte tullen var så mesig i USA skulle jag skicka dig lite gift! :) /Lindgren