tisdag 3 november 2009

Fullt ös medvetslös!

Det är full rulle i mitt liv nu. Som vanligt alltså.
Chris är här och hon vet det inte ännu men jag ska kedja fast henne när hon ska åka hem.
Korten från Vegas kommer snart.
Jag pluggar dag ut och dag in.
Skickade in stipendieansökan idag. Håll tummarna.
Ska söka green card denna månad.
Adda nya klasser om tre veckor.
Skaffa pengar nånstans ifrån. På något sätt.
Brottas med City of Los Angeles Traffic Violations Department och Ford.
Marcus fyller 40. Jag inslagen? Det är en dyr present som han får gratis. Ungefär vad min plånbok tillåter. Det suger att vara student ibland.
Förstår inte varför allt är så jävla svårt i skolan nu. Det är verkligen sjukt mycket svårare på universitetet än det var på Santa Monica College.
Om ett år är jag färdigutbildad. Helt otroligt. Jag gjorde det.... snart.
Saknar min familj... och tänker på min gravida lilla Anna.
Önskar jag kunde vara där när Vincent gör sin första fotografering för Stockholmsgruppen.
Älskad och älskar tillbaks.
Nog med tankar för denna gången.
Now - generic competitive strategies model.

Inga kommentarer: