torsdag 19 november 2009

En snabbtitt i min lya

Är uppbokad ikväll, på lördag kväll och söndag kväll. Bra då att jag har fyra projekt till på måndag. Varför finns det bara 24 timmar på ett dygn? Lovade kort på lyan, men det kommer inte bli så mkt av det idag för nu blev det stressigt. Men... här är en suddig bild på det viktigaste i lägenheten för tillfället och vad jag gör nu.

Ungefär 8 tidningar och minnesbilagor som kom ut efter Michaels död. Jag har inte kollat i dem ännu, men de ligger här på ett litet bord, med lite tända ljus. Har flera i bilen och en hos Marcus. Ska kolla i dem någon gång, just nu är de mest där för att påminna mig att fortsätta sikta högt och aldrig ge mig.

Moffar i mig julgodis. Om ni inte fattat det ännu så kan jag ju erkänna att jag är lite julhysterisk :)

1 kommentar:

Anonym sa...

det.där.såg.lite.wacko.ut.Frida.

sorry men jag trodde du hade gjort ett altare!! :S

snart är det jul baby!
/Piff