lördag 28 november 2009

Tiger & Elin

Det är något som inte stämmer med Tigers bilolycka igår. Jag menar... han körde in i en vattenpost och sen ett träd 20 meter från sitt hem, i vääääldigt långsam fart, mitt i natten. Nu går rykten om att såren i hans ansikte, som enligt de första uppgifterna kom från olyckan is sig, i själva värket är resultatet av att Elin slog honom. Och varför tog det polisen en hel dag innan man kom ut med uppgifter...?

Jag är nyvaken! Marcus gick till jobbet 5 imorse, men jag sov lite längre :) Idag måste jag läsa en massa. Massa massa massa. På onsdag får jag adda mina kurser för nästa termin.... hoppas jag kan få ett bra schema! Det är riktigt svårt nu med alla nedskärningar. De sparar pengar genom att höja skolavgifterna, men dra ner på kursutbudet....

Inga kommentarer: