måndag 14 mars 2011

Sunset

Idag tjänade jag bra med pengar. Det är så SJUKT mycket skönare att åka hem när man vet att man tjänat mer än man gjort av med under dagen :)
Annars är det VERKLIGEN dags för mig att få köpa en iPhone snart. Det här går ju inte. Om jag hade fått köpa en iPhone hade jag till exempel kunnat ta kort på den underbara himlen när jag åkte hem. Jag åker alltid hemåt i solnedgången, och det är så otroligt fint varje gång! Imorse när jag gick till bilen var himlen rosa och ikväll när jag åkte hem var den färgad av solnedgången. That's how I like my Cali!

De här korten är från 2007, bara några dagar efter jag och Chris flyttat till USA.


1 kommentar:

Anonym sa...

va söta små skötsamma flickor vi va :)

Theo frågade mig igår om du gått o gift dig för att du babblade om brudklänning, haha!

-She wish! Svarade jag

Nästa helg blir bättre än bäst!!!!