torsdag 3 mars 2011

Jag tycker han pratar lite snabbt den där Busta

Det är så skönt när allt känns bra. Allt blir så mycket lättare! :) Jag hade en jättebra dag på jobbet idag, och kunde dra hem från kontoret tidigt (med amerikanska mått mätt). Var hemma vid 1900 och sen dess har jag bara gjort sånt där som man gör när man inte har prov, läxor och en massa kapitel att läsa :)

Jag kanske jobbar långa dagar, men det är så mycket bättre än när jag gick på universitetet och aldrig var riktigt ledig. När man pluggar har man ALLTID något som man måste göra. Är det inte prov, så är det läxor eller projektmöten och om nu inget av det står på schemat har man ALLTID en massa kapitel att läsa. Man är ALDRIG ledig.

Måste bara säga att det här bästa billåten för tillfället :) Min stackars bil hoppar fram när jag spelar den här på högsta volym. Jag vette fan vad det är jag blir bara glad och helt speedad när jag hör det här :)


Och för er som inte hänger med när Busta Rhymes drar igång 1:17 så är texten här:

sdfaudpfbadg
adgöad get away get away get away gadofg
augaipdbgipdfsg
dfgagiadfgbpadiufasdgnåaisbgåad
angaidbgadfbgpiadfbgiuadbfgadubngåiouadnfgoåandfgo
apigadpigbdikdjsgnj
gdangdafngådfgadf
gadåfiugndosåfgja
sdkjfnakdgpadfåOSosidfåaagdiosfgpiudsdg
adgadgadofgnadofughisdufgådfisg
pafbgiudfbgdfgdi
dfgiadåfbg
adfgiudafgiåudfabbbbbbgådfg
aghadfgåf HAVE IT!

;)

Inga kommentarer: