måndag 7 mars 2011

Shakes and Sheen

Det blåser utav bara satan här idag. Vädret är helt upp och ner. Det går från smällvarmt till kallt och regn här och där. Det är precis sånt här väder som brukar härja innan en jordbävning. Idag trodde jag att jag kände en liten shake, men det var nog bara inbillning. Eller kanske inte. Det är ju jordbävningar här hela tiden egentligen, bara det att de är relativt små.

JÄKLAR va det blåser ute!!!!!!!!!

Vem hänger med i Charlie Sheens äventyr? Det är så himla tragiskt!! Idag blev han sparkad från Warner Bros, men vem är förvånad? Han tror att han är en "odödlig trollkarl med tigerblod i ådrorna". Kanske inte helt stabil. Jag kollade aldrig på Two and a Half Men, men jag tycker WB gör helt rätt som sparkar Sheen. Vilket "vanligt" jobb skulle tolerera hans beteende? Showbiz brukar ha överseende i sånna här situationer så länge dollarna rullar in, så jag tycker WB gör helt rätt som ger han stöveln.

Jag tänkte själv ge mig in i filmbranschen. Jag menar, sån här talang kan ju inte sopas under mattan! Zoolander!

Inga kommentarer: