fredag 11 mars 2011

Blött

Ni vet den där tsunamin som alla trodde skulle svepa bort hela Santa Monica efter jordbävningen i Japan? Den svepte in över mitt badrum istället! Klockan ett på natten vaknade jag av ett väldigt högt och konstigt ljud från badrummet och när jag yrade mig upp ur sängen möttes jag av vatten på badrumsgolvet. MYS. Min lägenhet är PRECIS nyrenoverad efter en vattenskada som inträffade i november. Bra kvalité på den här skolådan ska ni veta! Hur var det nu.... flytta eller?

Min lägenhet är ungefär lika pålitlig som min pappas gamla blå Volvo. Jag blev strandad lite här och var med den, så ni fattar vinken.
Egentligen är jag inte så störd av det här med ännu en vattenskada. Inte så mycket att göra annat än att vänta på att värden fixar skiten. Det kommer inte kosta mig någonting så no worries!

Inga kommentarer: