fredag 18 mars 2011

Inte direkt 40 timmar per vecka...

Sorry för extremt dålig uppdatering de senaste veckorna. Jag har jobbat på Team Tag nu i fem veckor och det är verkligen en helt ny livsstil att vara den typ av säljare som jag nu har blivit. Jag går upp 06.00 (snoozar till 07.00) varje morgon och åker till jobbet 07.30. So far so good. Morgonmöte mellan 08.00-10.00. Mellan klockan 10.00 och 18.00 springer jag runt som en dåre "in the field" och säljer. När jag väl kommer tillbaks till kontoret är det "bell party" och efter det lämnar man in sin produktion för dagen. Jag brukar lämna kontoret vid 19.00. Vi snackar alltså 11 timmar per dag, måndag till fredag.

It takes some getting used to.

Idag hade jag en pissdag vad gäller säljandet men det var väl en "reality check" efter en annars sjukt bra vecka. Jag försöker uppnå "leadership status" nästa vecka vilket är nästa rank inom kontoret eller vad man ska kalla det. För att uppnå leadership måste man få in 8 nya konton och sälja för 2000 dollar per vecka. Jag är 286 dollar från den gränsen (har redan 11 konton den här veckan) och tänker därför jobba imorgon (lördag). Det är lika bra när man är så nära. Skam den som ger sig!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

2 timmars morgonmöte varför?