lördag 5 mars 2011

Inte min typ av låt... men heja Brittan i alla fall!

Brittan alltså. Är man född på 80-talet och hängde med i hela popsnurren på 90-talet så står man i hennes ringhörna och hejar på. Jag gör det i alla fall. Jag trodde verkligen hon skulle ta livet av sig där när det var som värst, men hon verkar ha hittat tillbaks, någorlunda i alla fall. Det var hemskt att se hennes galna utspel, speciellt med tanke på att hon är lika gammal som en själv. Vem glömmer det här?


"Hold It Against Me" har ju slagit alla möjliga rekord men den funkar inte för mig....... alls. Alla teasers hennes team släppte för att bygga upp spänningen inför releasen av videon var ju genialiska rent marknadsföringsmässigt, men för mig föll videon PLADASK när jag såg den första gången. Visst, hon är jättesnygg igen och videon är påkostad utav bara h-e, men det är något som SAKNAS. Vart tog självförtroendet och utstrålningen vägen? Möjligtvis att det syns lite i sista danssekvensen i videon men för det mesta tycker jag att hennes ansikte saknar all utstrålning från hennes tidiga videos. 
Jag bara MÅSTE kommentera produktplaceringarna i videon. De är HEMSKA. Helt osmidiga.


Hon gjorde sin första intervju på länge i fredags och jag lyssnade på livesändningen i min bil påväg till jobbet. Check it out här! Hon verkar ju må bra i alla fall. Jag tror att den typen av musik som kommer finnas på Femme Fatale inte kommer vara "min" typ av musik, men jag hoppas verkligen att det säljer bra i alla fall. Det kommer det garanterat göra.
Heja Brittan!


Inga kommentarer: