fredag 4 mars 2011

Helg!

Freeeeeeeeedag!!!!!!!!! Ni kan ju fethaja att det är nice!

Idag sålde jag min största order hittills så det var ju ett perfekt sätt att avsluta veckan på. Dessutom fick jag min första amerikanska lön :) Efter jobbet bjöd Heather (min ledare) hem mig till sin lägenhet på middag. Hennes stackars vovve Diego är nyopererad och totalt drogad :(

Känslan av helg är ju alldeles fantastiskt härlig. Imorgon är det lördag och jag har utnämnt lördagar till min städdag. Morgonen i alla fall. Det första jag gör när jag går upp på morgonen är att släpa fram dammsugaren. Så DUKTIG!

På söndag börjar jag ett annat litet jobb som värd på en show i Hollywood. Jag ska i stort sett visa folk till sina bord. En timme, 500 spänn. Thank you :)

Och en dagens:

"Pain is temporary, but quitting lasts forever"


Inga kommentarer: