söndag 20 mars 2011

Bling bling

Idag har jag sprungit runt i skyfallet med Sachiko och Heather, mitt "team" på jobbet. Vi gjorde naglarna och sen var det meningen att jag skulle hitta skor till jobbet. I vanlig ordning hittade JAG ingenting, men Sachiko och Heather hittade massor. Jag har verkligen programerat mig själv att INTE shoppa och det krävs mycket för att jag ska finna en anledning att öppna plånboken. Det tar bara STOPP och det ända jag tänker på är att pengarna istället kan gå till hyra.... eller mat eller något annat nödvändigt. Skittråkig. Jag vet.
Förhoppningsvis tar shoppingbegäret över när jag väl fått en överblick över min ekonomi igen! Men jag kommer nog aldrig bli en sån tjej som springer runt och shoppar hela tiden...

Hittade i alla fall lite ringar och armband idag! Tog ungefär 234 kort på dem och checka in mina naglar. Det är "gel polish". Sitter tydligen mycket bättre än vanligt nagellack!








Inga kommentarer: