måndag 17 januari 2011

Skjuter in ett inlägg såhär i sista sekund

Det blev en låååång dag idag. Allt är SJ's fel. Som vanligt var tåget jag skulle ta inställt så det blev pendel och buss istället.
Kom hem till familjen Reuters och de hade inte ätit ännu. Det är så mysigt med familjekänslan och jag försöker verkligen bygga på familjeförrådet i mitt hjärta nu så det håller till jag träffar dem nästa gång! Mamma och pappa har i alla fall bokat biljetter till USA nu. De kommer till mig i maj för att se min examensceremoni och stannar en vecka. Det blir nice!

Jag trodde syrran hade lagt upp massa roliga filmer och bilder på mig som jag kunde sno, men hon har inte gjort det ännu. Jag måste verkligen skaffa en iPhone så jag kan filma och ta kort medan jag är on the go. Då hade jag till exempel kunnat filma det helt onödiga bråket mellan sju hjärndöda idioter på tunnelbanan idag. Det är alltid intressant att se puckon. Man undrar liksom hur det kan bli så jävla fel.

Bedtime.


Inga kommentarer: